Співпраця передбачає Вашу роботу як посередника між виробником та покупцем. Заробіток становить різницю між ціною, за якою ви замовили вироби, та ціною, за якою продали кінцевому покупцю. При цьому клієнти територіально можуть перебувати у різних містах, а Вам не потрібно турбуватися про доставку – відвантаження замовлень робимо ми.
Дропшипінг: принцип роботи
- Ви розміщуєте на своєму сайті або в соціальних мережах наші товари. Ми надаємо посилання для завантаження товарів з актуальними цінами, описом, фото, відео
- У Вас роблять замовлення, ми самі надсилаємо товар безпосередньо вашому клієнту, а Ви отримуєте прибуток. Жодних вкладень із Вашого боку.
По суті, Ви – посередник, якому не треба закуповувати, транспортувати та зберігати товар.
- Покупець робить у Вас замовлення;
- Ви платите нам за замовлення з вашою знижкою
- Наш магазин обробляє замовлення;
- Товар відправляється покупцю;
Питання - відповідь
Яку вартість я можу встановлювати у себе на сайті?
Фіксована роздрібна ціна вказана у нас на сайті - bagland.com.ua або по посиланню(надається за запитом). У себе Ви можете встановлювати будь-яку ціну, тільки не нижче нашої роздрібної.
Яка вартість продукції для мене?
Знижка - 35%від роздрібної ціни на продукцію Bagland.
Знижка - 10% від роздрібної ціни на продукцію Bagland з розділу Крісла-кокони.
Знижка - 20% від роздрібної ціни на продукцію Born.
Скільки часу буде відправлятися моє замовлення?
Ваше замовлення буде оброблено і відправлено на протязі 1-2 днів з моменту повної оплати.
Якщо ви на протязі цього періоду не отримали номер декларації або Ваш номер ТТН не відстежується на сайті Нова Пошта, прохання звернутися з цим питанням на email info@sumka.com.ua або по телефону : +38(050)303-03-84 (Viber, Telegram)
Чи можлива відправка накладним платежем?
Ви можете замовити товар тільки з повною передоплатоюз урахуванням Вашої знижки
і ми його відправимо Вашому клієнтові за повною вартістю і на Вас прийде накладний платіж.
Чи можливо обміняти товар?
Обмін і повернення можливі уподовж 14 днів після отримання
Хто платить за доставку?
Доставку і накладний платіж сплачує одержувач або дропшиппер, у разі браку і обміну з нашої вини за доставку платимо ми. Фото дефекту обов'язкове.
На протязі якого часу, я можу сплатити своє замовлення?/p>
Усі замовлення, які не сплачені на протязі 2 діб, автоматично видаляються з бази.
У які дні відбуваються відправки товару?
Ми відправляємо посилки щодня, крім суботи, неділі і святкових днів!
Як правильно оформити замовлення?
Замовлення можете оформити по телефону +38(050) 303-03-84 (Viber, Telegram)
Замовлення можете скидати на email - info@sumka.com.ua
Приклад оформлення замовлення :
- Одержувач (клієнт)
- П.І.Б, Місто, номер складу і телефон.
- Посилання на товар на сайті bagland.com.ua.
Або надати вже сформовану декларацію Нової Пошти (відправка з м. Лебедин (Сумська область), відділення №1)
Правила обміну і повернення товару.
Повернення, а також обмін товару здійснюється на протязі 14 днів з моменту отримання товару, просимо звернути увагу що обміну підлягає тільки:
- Товар в якому є несправний виробничий брак(обмін оплачує магазин на ідентичну модель)
- Товар який вам був відправлений помилково(пересорт, колір тканини(шелкотрафаретная накатка не є кольором тканини), модель) на замовлену модель(обмін оплачує магазин)
- Повернення не приймається на товар який ви помилково замовили.
Для обміну товару необхідно:
- На протязі 3-х днів з моменту отримання товару, зв'язатися з нашим менеджером.
- Прислати обов'язкове фото браку.
- Вкласти в пакет записку з причиною обміну, прислати нам ттн з нової пошти.
- Товар має бути не використаний, в упаковці і з біркою, в тому ж вигляді в якому ви його отримали(товар без пакетів, бірок, використаний або забруднений з вини покупця, вирушатимуть назад, в обміні буде відмовлено)
- Після отримання від вас посилки і перевірки товару, на протязі 1-3 днів вам буде відправлений обмін.